پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تقلب
نوشته شده در یک شنبه 12 آبان 1392
بازدید : 2497
نویسنده : علی اکبری
قابل توجه دانش آموزها.... هه هه هه هه
تقلب

 

با حالت خشم و تهدید                                         دیروزپدر زبنده پرسید

آخر تو چرا چنین عجیبی                                       بر لفظ چنین نمود تاکید

یک بار علوم می شوی بیست                                یک بار ولی چهار تجدید

تکلیف تورا و نمره ات را                                         در نسل بشر کسی نفهمید

گفتم عصبی نشو پدر جان                                     هر نمره من بدون تاکید

وابسته به این دو اصل بودست                               شخص بغلی زاویه دید

ازهمت همکلاسیان بود                                        هر نمره من گشت تولید

یک روز سرکلاس چیدیم                                       باصد هنرو هزار تمهید

ترکیب مناسب تقلب                                            باشرکت جمعی از اساتید

یک تیم دقیق کارشناسی                                     هم از نظرpowerهمspeed

تدبیر شبیه جنگ رستم                                         ترکیب چنان ((رئال مادرید))

استاد که جابجایمان کرد                                       ازپایه بنای کارپاشید

من هفت شدم به لطف فرشاد                                هفده شد علی به لطف فرشید

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: